Cum plătesc?
Produsele comandate online și existente pe stoc se expediază în 2 zile prin firme de curierat. În momentul predării coletului la firma de curierat, veți primi un mesaj cu numărul AWB, prin care puteți urmări localizarea coletului. Pe colet va fi trecut numărul dvs. de telefon pentru a ușura contactarea de către curier.
În cazul în care nu puteți fi contactat la data și ora stabilită pentru livrare, curierul va păstra bunurile comandate timp de 3 zile lucrătoare, interval în care va încerca să vă contacteze din nou. Dacă nici în acest interval nu puteți fi contactat, comanda va fi anulată și returnată.
Dacă clientul constată deteriorări ale ambalajelor, trebuie să semnaleze imediat pe foaia de transport a curierului!
💰 Modalitate de plată
Contravaloarea produselor comandate se achită la primire – ramburs, în numerar! Firma de curierat va emite o chitanță fiscală pentru suma încasată ramburs.
Curierul va încasa contravaloarea bunurilor comandate și va elibera chitanța fiscală pentru suma preluată!
🔍 Verificarea coletului
Dacă, după desfacerea coletului, clientul observă lipsa facturii fiscale, a certificatului de garanție ori abateri cantitative, produse defecte, este obligat să semnaleze acest lucru în maximum 48 de ore firmei vânzătoare pentru remediere.